Login:
Heslo:
 
Reklama: Wifi Analyzer Užitečná aplikace pro Androida
„Sme s Vami.“
Hledat

Zaujímajú nás Vaše názory

Komentáře

Strana:. . .4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
[707]XVloženo 11.07.2013 08:19
Halko? Nebolo by to ani prekvapujuce. Je priatel s Opus Dei, takze nejake reformne resp. viditelne skromne spravanie od neho nehrozi. A Kovacik tvrdi ze o tom nevie? Kazdy clovek s kusom zdraveho rozumu sa nad tym musi len pousmiat, alebo skor zaplakat?
[708]PhysisVloženo 11.07.2013 08:39
no veď... to je zasa hláška ako sviňa... "nemám také informácie". veď buď to nie je pravda, tak sa to asi hovorca nedozvie až dnes o 12:00 ako mega prekvapko, alebo to je pravda, tak nemá klamať. ale na to druhé sme si už zvykli...
[709]laciVloženo 11.07.2013 09:10
Spomente si, co som napisal 8.5.2013,ze do Trnavy chystaju b. Halka. Tak uz je to tu, dalo sa to predpokladat, ved tato alternativa bola pripravena este pred odvolanim o. Roberta. Toto je jeden hnusny diabolsky klan, ktory sa nezastavi pred nicim. Toto je dokaz, ze vo Vatikane stale ma niekto velky vplyv a do oktobra je daleko ,poobsadzuju si vsetko svojimi vernymi. Nemam slov , co si myslim o Zvolenskom. Proste, uz neviem co si mysliet, aj Duch Svaty je u nich odstaveny.Keby tak vedel Sv. Otec vsetko, tak ich vyzenie na severny pol, ale pride cas. Bozie mlyny vsak melu ... , isto!
[710]laciVloženo 11.07.2013 09:20
hovorca? clovek je pohorseny nad tolkymi klamstvami. Velmi dobre vedeli vsetko o o. Robertovi a vedeli a vedia aj toto.Ako toto mozu robit knazi? Fuj je mi zle, keby som nemal Krista spred 2000 rokov vpisaneho do srdca, tak zaplacem nad tym, co urobili z jeho PRAVDA CESTA ZIVOT niektori ludia v RKC.
[711]PhysisVloženo 11.07.2013 10:01
no... je to v prdeli, ale totálne... je mi do plaču... orosch...
[712]PhysisVloženo 11.07.2013 10:05
ešte niekedy minulý rok som si hovorila, že by to bolo možno lepšie riešenie, než tam dávať niekoho úplne nového, lebo na O. sú ľudia už aspoň zvyknutí... ale po tom všetkom, čo porobil... nemám slov
[713]PhysisVloženo 11.07.2013 10:11
a brat šavol to opäť vystihol...
"Menovanie arcibiskupa v Trnave ukázalo, kto skutočne drží „opraty“ v Cirkvi. Či pápež František, alebo rímska kúria.
Mons. Ján Orosch ako nový reprezentant trnavskej arcidiecézy je priamym pokračovateľom línie Stanislava Zvolenského a Jána Sokola ako mať po odchode Róberta Bezáka veci v Trnave plne pod kontrolou. Je to práve Zvolenský, kto za Jána Sokola zastával pozíciu generálneho vikára a teda bol o mnohých záležitostiach v úlohe pravej ruky arcibiskupa Sokola, informovaný. Menovaním Oroscha, doterajšieho administrátora „Sede vacante“ a tiež bývalého generálneho vikára Jána Sokola, sa tak kruh uzatvára."

myslím, že ešte bude veselo
[714]ReginaVloženo 11.07.2013 10:27
nic horsie sa Trnave nemohlo stat,to je trest a splnenie sna jeneho pomoc. biskupa spred 4 rokov. Nevedel sa s tym zmierit a intrigami dosiahol svoje. Bude usporiadane riadenie v TT ABD. Mam dojem,ze Sokol riadi aj Vatikan.Peniaze su viac,ako pravda. Ved Orosz bol pom. bis. za Sokola a vsetko vedel co sa robi. Toto je jasny vykrik do tmy. LOz vitazi nad PRAVDOU. O com to svedci?
[715]TimeaVloženo 11.07.2013 10:31
Tak, a je nad slnko jasné, kto písal tie udania do Vatikánu. Nik iný nemohol mať taký dôvod ako ten, komu išlo o pozíciu!
[716]TimeaVloženo 11.07.2013 10:37
A teraz zostáva zrealizovať už len posledný bod tohoto nehorázneho scenára: v rámci upratania na Slovensku "vymiesť" o. Bezáka do zahraničia.
[717]rybkaVloženo 11.07.2013 11:06
toto je jasny vysmech , naplutie do tvare nas vsetkych, ktori sme stali za Mons. R. Bezakom . znegovali vsetko nove, krasne ,ale hlavne PRAVDU A NADEJ. suhlasim s bratom Savlom a som sklamana .neviem, ci vie vsetko o situacii na Slovensku papez Frantisek, /to nie je skutocnost co videli jeho 2 kardinali /. viera sa nepotvrduje farizejstvom hierarchov a
ucastou na puti. Aj tento papez asi podcenil situaciu.Najsvetlejsim bodom RKC ostava pre mna Jan XXIII.Bol muz cinu a isiel za pravdou aj proti prudu.
[718]vVloženo 11.07.2013 11:28
Vymenovanie Mons.Oroscha za trnavského arcibiskupa je dôkazom, že Mons. Zvolenský a Mons. Sokol držia opraty cirkvi na Slovensku silno vo vlastných rukách. Pri vysviacke bývalého arcibiskupa Bezáka Mons. Orosch vrúcne objal, žeby "Judášsky bozk"? Neverím už na spravodlivosť ani v našej RK cirkvi po tom všetkom čo s Bezákom urobili. Menovanie Oroscha nepomôže Cirkvi na Slovensku. Teraz upracú otca Bezáka do zahraničia. A trkosť v ľuďoch zostane naďalej. Uvidíme aké budú ďalšie kroky sv Otca.
[719]vVloženo 11.07.2013 11:38
Na stránke KBS už osatlo len meno Mons. Robert Bezák. Odklik už nefunguje. Akú zmenu chystajú v popise biskupa ?
reakce: [720]
[720]PhysisVloženo 11.07.2013 11:44
[719] v, dobrý postreh. možno sa chystajú vyhlásiť, že nikto taký nikdy neexistoval...

inak, to sme si mysleli, že Haľko by bol zlá voľba? toto je ešte horšie, ako píše rybka, výsmech
[721]msVloženo 11.07.2013 12:18
....a tak sme dufali....
Stredovek nekonci, stredovek trva....
reakce: [722]
[722]vVloženo 11.07.2013 12:50
[721] Začala "normalizácia" v Cirkvi na Slovensku, poupratuje sa a život ide ďalej ale len naoko. Nechceme žiť len tak povrchne, že arcibiskupa obvinia, "oplujú", neočistia a máme sa tváriť, že sa nič nestalo. Stalo sa veľa. Tandem Trnavský funguje: Sokol emeritný trnavský arcibiskup, - Zvolenský a Orosch predtým pomocní bratislavsko-trnavskí biskupi. A zavládla kolegialita. Česť práci.
[723]AlenaVloženo 11.07.2013 13:11
Niekde som čítala, že sv. otec František má typicky južanskú náturu - úsmevy, potľapkávanie po pleci, a tam to asi aj končí.
R e f o r m a nebude. Nič nebude, len sladké rečičky...

To bývanie v dome sv. Marty možno vyjde na drahšie peniaze ako keby býval vo Vatikáne, teda tam, kde sú priestory už vybudované.
Možno je to ako s tou jednoplatničkou-varičom bývaleho prezidenta Schustera.
Tiež sa rozhodol, že pocestuje vlakom z Ba do Ke, ochranka s autami letela popri vlaku, cirkus stál toľko ako Boeing z N.Y. do Ke.

2. júla dal mons. Orosch súhlas do Vatikánu, že sa stane arcibiskupom, potom nasledovalo vyhlásenie, že sa materiálne postarajú o mons. Bezáka,
Nasledovali oslavy sv. Cyrila a Metoda, púť do Levoče... celá KBS vedela, kto sa stane arcibiskupom Trnavy.
Dobre načasované.
Ovečky sú znova volmi.
Už keď mons. Orosch robil čistky a prekladal obľúbencov mons. Bezáka, hovorila som si, že to miesto má zrejme isté alebo pripravuje pôdu mons. Haľkovi.
reakce: [726]
[724]PhysisVloženo 11.07.2013 13:28
Alena, mne to tiež napadlo - že už spokojní, že majú nového kolegiálneho arcibiskupa môžu blahosklonne podať ruku aj o. Róbertovi.
mimochodom, na stránke kbs píšu, že list od nuncia dostal 28., 2.7. prijal. pekne na výročie...
ale už nechcem toľko fabulovať, len mi je z toho zbytočne nanič. možno Duch Sv. osvieti Mons. Oroscha a nastolí raj na zemi, alebo čo :) teraz už len asi môžeme čakať, čo bude ďalej... a modliť sa za stretnutie o. Róberta s Františkom
[726]TimeaVloženo 11.07.2013 13:34
[723] Alenka, máš dobré postrehy. Všetko len naoko, a skutek utek.
[727]XYVloženo 11.07.2013 13:54
Hanba Vám, slovenske katolicke media,cusite, nepozdvihli ste svoj hlas na obranu pravdy.KN,komu slúžite?Lumen,poznali ste o. Bezáka už ako kňaza pohybujúceho sa v BB diecéze amal Vasu podporu. Ako je možné, že ani jeden z Vás nehovorí pravdu o situácii , v ktoréj sa ocitol Vas spolubrat o.Robert,modlite sa za kohokoľvek, len jeho meno nespomeniete, a o špine,ktora bola a je v TT arcidieceze kde sú informacie? Ved terajší arb. bol jej súčasťou počas bačovania.To nevadi nikomu?. Samozrejme poupratovalo sa v Trnave,Bratislave,Roznave, boli nutení odisť verejní zastancovia o.Roberta z BB ,tiez neposlošni z Lumenu ,a čo ostatní?Naozaj musíte mlčať? Kde ste pravdivi? Veď mate plné ústa Ježiša Krista. Strach pred pravdou a pred sebou ,a či pred vrchnosťou? A čo Vám hovorí POSLEDNY SúD?
[729]XYVloženo 11.07.2013 14:12
Hlavná vec, že budeme poslušní. To je ale zvrátenosť. Byť poslušny a porušovať celé DESATORO a všetky HLAVNE HRIECHY. Pane Bože, za toto umieraš,lebo oni nemaju úctu k Tebe ani k sebe.

Myslia si, že to odčinia almužnou pre týraného "človeka".
[730]vVloženo 11.07.2013 14:59
Zmena na stranke KBS. Oddnes je Mons. Robert Bezák emeritný arcibiskup. Včera bol ešte bývalý trnavský arcibiskup. Žeby to pomenovanie súviselo s jeho finančným zabezpečením zo strany KBS, alebo niečo iné?
[731]vVloženo 11.07.2013 15:15
Chcem sa opýtať ako chce Mons. Orosch budovať zmierenie v TT acidieceze, ak tomu predchádzala neprávosť, ktorá sa nevysvetlila. To je ťažké. Veľmi som zvedavý čo sa bude diať ďalej s Mons. Bezákom. Zaslúži si dôstojné miesto biskupa v Cirkvi. Prajem jemu aj jeho nástupcovi vela Božieho požehnania.
[732]heryVloženo 11.07.2013 15:18
Ked ma pan arcibiskup Orosz flek isty ,mozno sa chce stretnut s o. Robertom, aby mu navrhol, ci mu nechce ministrovat.Doteraz nemal o neho predsa zaujem.
[733]PhysisVloženo 11.07.2013 16:53
:D

veru, emeritný arcibiskup-dôchodca... ach... myslím, že i zo začiatku tam bol ako emeritný, resp. celá kolónka bola emeritní biskupi, potom to zmenili na "ostatní" a jeho zmenili na "bývalý trnavský arcibiskup". zaujímalo by ma, ako dospeli k tomu, že opäť má "titul" emeritný a čo z toho vyplýva, okrem toho, že diecéza má podľa kánona povinnosť zabezpečiť emeritných arcibiskupov. ibaže biskup sa stáva emeritným zrieknutím sa, nie odvolaním. takže sa vlastne zamotávajú do vlastných kánonov. alebo aspoň ja sa do nich zamotávam.
[735]PhysisVloženo 11.07.2013 20:14
na dnes posledný komentár :D som si spomenula na milú výzvu k spolupatričnosti... a na komentár p. Vitteka:

"My hovoríme o tom, že v spoločnosti sa predkladá ako nespochybniteľná PRAVDA to, že Svätá Stolica odvolala Mons. Bezáka, lebo je zapletená v údajných finančných machináciách, čo je priame obvinenie Svätého Otca a ním osobne vybraných blízkych spolupracovníkov. To je okrem toho nelogické, lebo by v takom prípade asi "skorumpovaná Svätá Stolica" vymenovala človeka blízkeho Mons. Sokolovi."

ale to len tak na okraj...
[736]RenaVloženo 11.07.2013 20:20
Radio lumen kazen b. Oroscha den pred zverejnenim jeho menovania HROZA
[737]ReginaVloženo 11.07.2013 21:54
Z textu listu apoštolského nuncia Mária Giordana vyplýva, že mal byť prečítaný za prítomnosti kňazov, rehoľníkov a veriacich.

My sme to dali vedieť, ale museli sme to dať vedieť v takom termíne, ktorý nám zabezpečoval určitú diskrétnosť celej záležitosti, aby sme mohli naplniť rozhodnutie Svätého otca, že to má zostať do poslednej chvíle utajené. Takže v takejto situácii je ťažké niečo zverejňovať,“ vysvetlil chýbajúcu informovanosť veriacich Orosch.

O menovaní nového arcibiskupa dopredu nevedeli ani kňazi Trnavskej arcidiecézy, ktorí do katedrály prišli. Pôvodne boli pozvaní na modlitbové zhromaždenie pri príležitosti sviatku sv. Benedikta.

Predpokladá, že sa v nasledujúcom období stretne aj so svojím predchodcom Róbertom Bezákom. "My sme sa už niekoľkokrát stretli, on vie, že som mu povedal, že arcidiecéza i arcibiskupstvo sú pre neho stále otvorené," povedal Orosch.

Rada by som vedela, ci bolo skutocne prianim Sv.otca,aby menovanie sa utajilo do poslednej chvile.

Klamstvom boli zvolani knazi,ktori tiez nic nevedeli,na modlitbove zhromazdenie.

Prosim adminov, nech zistia, kolko-krat sa to Orosz s o. Bezakom stretol pocas roka,ked je zname, ze sa biskupi o odvolaneho nezaujimali.

Zaujimave tvrdenie,kedyze mu tie dvere do BU boli stale otvorene,ved mal zakazane vsetko,aj zdrziavat sa na uzemi arcid.

Aky ustretovy zrazu,len aby do roka a do dna nebol mimo.Vraj spravodlivost sa konala, to som uz pred rokom niekde citala, ake nespravodlive voci b. Oroszovi bolo zvolenie R. Bezaka za arcibiskupa. Stastim je bez seba ,dosiahol za pomoci intrig co chcel.Len do kedy to potrva,ak su prve kroky podpisane klamstvom,tajnostami.To nemoze byt od Boha ale...

Vymenovanie nového trnavského arcibiskupa niektorí veriaci prirovnali ku komunistickým manierom.



[739]PhysisVloženo 11.07.2013 22:42
František Mikloško: expolitik

„Toto menovanie potvrdzuje starú indíciu, že Róbert Bezák bol odvolaný pre finančné záležitosti. Nie je to krok vpred, ale skôr prešľapovanie na mieste. Bezák upozornil na nezrovnalosti v hospodárení svojho predchodcu arcibiskupa Sokola. A toto je snaha, aby tam neprišiel nikto nový, kto by sa do toho pustil rovnako ako on. Želám mu, aby sa mu podarilo zjednotiť kňazov, ale bude to mať ťažké.“
[740]rybkaVloženo 11.07.2013 23:29
Precitala som ten clanok,prave som aj ja chcela dat do pozornosti.Konecne sa aj niekto "vplyvnejsi" ozval, lebo sa zda, ze nase volanie, prosenie a aj modlenie,ako by nemalo byt vypocute.Ked som si vypocula a pozrela novomenovaneho arcibiskupa /odpust mi Boze/, nemam dobry pocit,tak ako aj pri jeho homiliach. Uz len sposob,ako sa to uskutocnilo. Regina to vystihla podobne. No a tie niektore vyjadrenia knazov-mozno sa tiez podielali na spiknuti.Myslim si, ze toto je dalsi gol do vlastnej branky. No, kto chce kam...
Pravda aj tak vyjde najavo,suhlasim s F. Mikloskom,len som dufala,ze Vatikan sa uz meni, bohuzial,zatial nie.Uskodi to aj Sv. otcovi, aj ja som to nesla spracovat...
 
© robertbezak.netstranky.sk - vytvořte si také své webové stránky zdarma